Bo día!
A lectura silenciosa de hoxe farémolo co texto de Lengua Castellana.
Matemáticas:
Páxina 139, temos que axudar a Lidia a organizar os seus cromos.
Repasamos numeración, con anterior e posterior.
Lengua Castellana
Imos ler o texto da páxina 182-183. Se abrimos o libro dixital e clicamos no sobre azul, podemos acceder ao vídeo que nos conta O Galo Cantaclaro.
Despois, facemos os exercicios de comprensión lectora da páxina 184 e o exercicio 5 de vocabulario da páxina 185.
Despois, facemos os exercicios de comprensión lectora da páxina 184 e o exercicio 5 de vocabulario da páxina 185.
Para aprender xogando
Plástica:
En plástica imosvos propoñer un RETO: " Tedes que ser capaces de facer 4 debuxos diferentes a partir dun CÍRCULO" Poden ser obxectos, animais, composicións...
Debuxade os círculos utilizando calquera obxectos que vos poida servir: un iogur, a tapa dun bote, un vaso...
Cando teñades feitos os 4 elixe cal é o que máis vos gusta, o que crees que vos quedou mellor e rodéalo cun círculo vermello.
Se o necesitades deixámosvos exemplos por se vos poden axudar. Imaxinade que o debuxo que máis nos guste sexa o peixe, pois o rodeamos.
Queremos ver como consegues o reto na tarefa de classroom RETO: DEBUXOS CON CÍRCULOS
Debuxade os círculos utilizando calquera obxectos que vos poida servir: un iogur, a tapa dun bote, un vaso...
Cando teñades feitos os 4 elixe cal é o que máis vos gusta, o que crees que vos quedou mellor e rodéalo cun círculo vermello.
Se o necesitades deixámosvos exemplos por se vos poden axudar. Imaxinade que o debuxo que máis nos guste sexa o peixe, pois o rodeamos.
Queremos ver como consegues o reto na tarefa de classroom RETO: DEBUXOS CON CÍRCULOS
Inglés
Tedes a tarefa no Classroom.
Wednesday 20th May
Hi kids!!
Digital Book
Pag 54
1.- Look and tick or cross( mira y pon un tick o un cross)
Miráis las viñetas de la historia y comprobad si aparecen esas ilustraciones, un pez(fish), el número 10, una muñeca (doll) , a robot...... Si aparece ponemos un tick y si no un cross.
2.-Icono de CLAQUETA, y véis el vídeo , varias veces.
Jasmine está en clase de baile (dance class) .
Pag 56
1.- Listen and number(escucha y enumera). Then, trace and match.( Repasa y elige)
Actions: run (correr), skip(saltar a la cuerda) jump(saltar) hop( saltar a la pata coja) walk(caminar, andar)
2,.Listen and sing.
Icono de CLAQUETA, y escucháis la canción ¨I can skip¨
That`s all. Kisses.
Para aprender xogando
Memory game
Hi kids!!
Digital Book
Pag 54
1.- Look and tick or cross( mira y pon un tick o un cross)
Miráis las viñetas de la historia y comprobad si aparecen esas ilustraciones, un pez(fish), el número 10, una muñeca (doll) , a robot...... Si aparece ponemos un tick y si no un cross.
2.-Icono de CLAQUETA, y véis el vídeo , varias veces.
Jasmine está en clase de baile (dance class) .
Pag 56
1.- Listen and number(escucha y enumera). Then, trace and match.( Repasa y elige)
Actions: run (correr), skip(saltar a la cuerda) jump(saltar) hop( saltar a la pata coja) walk(caminar, andar)
2,.Listen and sing.
Icono de CLAQUETA, y escucháis la canción ¨I can skip¨
That`s all. Kisses.
Para aprender xogando
Memory game
Esperamos o teu OK

Ok
ResponderEliminarOk.
ResponderEliminar