Bo día!
Hoxe comezamos un novo libro:"LAS JIRAFAS NO PUEDEN BAILAR". Como fixemos en ocasións anteriores, leremos ata páxina indicada para comezar e terminar a lectura todos ao mesmo tempo.
Hoxe leremos ata as páxinas 8-9
Matemáticas:
Imos dar un salto no libro e irnos ao Tema 15, para repasar así os contidos que empezamos en sociais. Dos temas que quedan no medio, algún o deixamos para o curso que ven e outros daremos algunha cousiña máis adiante.
O traballo de hoxe, van ser as páxinas 178-179. Na 178, imos ler esas preguntas e pensar en todas as cousas que xa sabemos sobre os reloxos. E na 179 repasamos diferentes unidades de medida e pensamos que facemos a diferentes horas.
O traballo de hoxe, van ser as páxinas 178-179. Na 178, imos ler esas preguntas e pensar en todas as cousas que xa sabemos sobre os reloxos. E na 179 repasamos diferentes unidades de medida e pensamos que facemos a diferentes horas.
Para aprender xogando
Lengua Castellana:
Páx. 187, imos a comparar as características de pais e crías.
Sociais
Hoxe imos traballar coas estacións do ano. Antes de empezar tedes que pensar se sabedes a resposta a estas preguntas:
Sabedes cantas estacións hai nun ano?
Sabedes como se chaman ?
e a máis difícil, Sabedes por que hai estacións?
Imos ver dous vídeos moi curtiños que vos darán as respostas. Estade moi atentos. ao final dos vídeos tedes que saber responder ás 3 preguntas.
Páx 89 :"As estacións" Lembrade que tedes que aprender o nome das estacións do ano en galego.
Para aprender xogando
Actividad: El tiempo y las estaciones del año
Actividad: El tiempo y las estaciones del año
Inglés
Tedes a tarefa de inglés no Classroom.
Good morning kids!
Empezamos con la canción más conocida de las partes del cuerpo.
´HEAD,SHOULDERS,KNEES AND TOES¨
DIGITAL BOOK
Pag 57
TIME TO WRITE: hora de escribir.
1.- Look and match(mira y elige).Then draw and label your body in your notebook.(Dibuja y etiqueta tu cuerpo en un folio o cuaderno.
-Pincháis encima de la actividad y a la izquierda tenéis las herramientas, con el lápiz , va eligiendo cada palabra con la parte del cuerpo.Head(cabeza)nose(nariz),arm(brazo), leg(pierna),feet(pies),hand(mano),knee(rodilla) ,toes(dedos de los pies).
-Dibuja en un folio tu propio cuerpo y lo va etiquetando como el del ejercicio anterior.
PHONICS: Vamos a trabajar el sonido t.
2.- Listen and repeat ( escucha y repite )
3.- Listen and say(escucha y di) . Escuchamos la rima con el sonido t, de lento a más rápido. Intenta repetirlo varias veces.
BYE!!
Trabajo Interactivo:
Colours and numbers
Count the numbers
Good morning kids!
Empezamos con la canción más conocida de las partes del cuerpo.
´HEAD,SHOULDERS,KNEES AND TOES¨
DIGITAL BOOK
Pag 57
TIME TO WRITE: hora de escribir.
1.- Look and match(mira y elige).Then draw and label your body in your notebook.(Dibuja y etiqueta tu cuerpo en un folio o cuaderno.
-Pincháis encima de la actividad y a la izquierda tenéis las herramientas, con el lápiz , va eligiendo cada palabra con la parte del cuerpo.Head(cabeza)nose(nariz),arm(brazo), leg(pierna),feet(pies),hand(mano),knee(rodilla) ,toes(dedos de los pies).
-Dibuja en un folio tu propio cuerpo y lo va etiquetando como el del ejercicio anterior.
PHONICS: Vamos a trabajar el sonido t.
2.- Listen and repeat ( escucha y repite )
3.- Listen and say(escucha y di) . Escuchamos la rima con el sonido t, de lento a más rápido. Intenta repetirlo varias veces.
BYE!!
Trabajo Interactivo:
Colours and numbers
Count the numbers
Música
Tedes a tarefa completa no Blog de música, aquí vos deixamos un fragmento do blog.
🐤 🎶 🐥 Para 1º e 2º de E. PRIMARIA: escoitade con atención as dúas cancións que aparecen a continuación, como xa comentei están baseadas no conto de "As pitas baixo a choiva" de Ricardo Carvalho Calero. A vosa proposta consiste en aprender a letra da canción que mais vos guste, cantala e mandarme unha gravación da vosa interpretación. Podedes crear un acompañamento rítmico cós vosos instrumentos mentres cantades, disfrazarvos...
Ten pictogramas así que será moi doado, xa veredes que divertido!.
😉 Agardo os vosos vídeos 😉
1ª Canción:
2ª canción:
🐤 🎶 🐥
Un aviso: Xa tedes disponible o PAdlet cos bailes que enviáchedes para festexar o día da danza na entrada: LET'S DANCE (xusto á seguinte á das pitas). Unha aperta forte 🎶🌈🎶
Esperamos os vosos OK
Ok, Ian Dijkstra hecho!
ResponderEliminar