lunes, 25 de mayo de 2020

25-05-20

Bo día!


Hoxe comezamos un novo libro:"LAS JIRAFAS NO PUEDEN BAILAR". Como fixemos en ocasións anteriores, leremos ata páxina indicada para comezar e terminar a lectura todos ao mesmo tempo.


Hoxe leremos ata as páxinas 8-9





Matemáticas: 

Imos dar un salto no libro e irnos ao Tema 15, para repasar así os contidos que empezamos en sociais.  Dos temas que quedan no medio, algún o deixamos para o curso que ven e outros daremos algunha cousiña máis adiante. 

O traballo de hoxe, van ser as páxinas 178-179. Na 178, imos ler esas preguntas e pensar en todas as cousas que xa sabemos sobre os reloxos. E na 179 repasamos diferentes unidades de medida e pensamos que facemos a diferentes horas. 

Para aprender xogando

Lengua Castellana:

Páx. 187, imos a comparar as características de pais e crías. 

Para aprender xogando
Adiviñas de animais

Sociais


Hoxe imos traballar coas estacións do ano. Antes de empezar tedes que pensar se sabedes a resposta a estas preguntas:


Sabedes cantas estacións hai nun ano?

Sabedes como se chaman ?
e a máis difícil, Sabedes por que hai estacións?

Imos ver dous vídeos moi  curtiños que vos darán as respostas. Estade moi atentos. ao final dos vídeos tedes que saber responder ás 3 preguntas.




Páx 89 :"As estacións" Lembrade que tedes que aprender o nome das estacións do ano en galego.


Para aprender xogando

Actividad: El tiempo y las estaciones del año


Inglés

Tedes a tarefa de inglés no Classroom.



Good morning kids!

Empezamos con la canción más conocida de las partes del cuerpo.
´HEAD,SHOULDERS,KNEES AND TOES¨




DIGITAL BOOK
Pag 57


TIME TO WRITE: hora de escribir.

1.- Look and match(mira y elige).Then draw and label your body in your notebook.(Dibuja y etiqueta tu cuerpo en un folio o cuaderno.
-Pincháis encima de la actividad y a la izquierda tenéis las herramientas, con el lápiz , va eligiendo cada palabra con la parte del cuerpo.Head(cabeza)nose(nariz),arm(brazo), leg(pierna),feet(pies),hand(mano),knee(rodilla) ,toes(dedos de los pies).

-Dibuja en un folio tu propio cuerpo y lo va etiquetando como el del ejercicio anterior.

PHONICS: Vamos a trabajar el sonido t.

2.- Listen and repeat ( escucha y repite )

3.- Listen and say(escucha y di) . Escuchamos la rima con el sonido t, de lento a más rápido. Intenta repetirlo varias veces.

BYE!!


Trabajo Interactivo:

Colours and numbers

Count the numbers

Música

Tedes a tarefa completa no Blog de música, aquí vos deixamos un fragmento do blog.



🐤 🎶 🐥 Para 1º e 2º de E. PRIMARIA:  escoitade con atención as dúas cancións que aparecen a continuación, como xa comentei están baseadas no conto de "As pitas baixo a choiva" de Ricardo Carvalho Calero. A vosa proposta consiste en aprender a letra da canción que mais vos guste, cantala e mandarme unha gravación da vosa interpretación. Podedes crear un acompañamento rítmico cós vosos instrumentos mentres cantades, disfrazarvos... 
Ten pictogramas así que será moi doado, xa veredes que divertido!.  
😉 Agardo os vosos vídeos 😉

1ª Canción:

2ª canción:


🐤 🎶 🐥

Un aviso: Xa tedes disponible o PAdlet cos bailes que enviáchedes para festexar o día da danza na entrada: LET'S DANCE (xusto á seguinte á das pitas). Unha aperta forte 🎶🌈🎶



Esperamos os vosos OK

Lámina de Talentina “Prueba a dar y verás qué grande te sientes ...

1 comentario:

Felices vacacións!

Bo día!! Hoxé vémonos! Ás 10:00 á aula de 1º A. Ás 12:00 á aula de 1ºB. Isto chega ao seu fin, deixámosvos os últimos recurs...