Bo día!
Imos comprobar como se sentiu Chufa. Axudaraa alguén a sentirse mellor? Preparados??
LAS JIRAFAS NO PUEDEN BAILAR
LAS JIRAFAS NO PUEDEN BAILAR
Leremos ata as páxinas 20-21
Matemáticas:
Páx. 180- 181, Lemos con calma o recadro da páxina 180 e nos fixamos nos nomes dos meses do ano que todos son iguais que en galego. Logo, facemos a páxina 181.
Para aprender xogando
Lengua Castellana
Para aprender xogando
Repasamos ortografía. Recordade que acabamos de aprende que sempre se esbribe M diante de p e de b.
Repasamos ortografía. Recordade que acabamos de aprende que sempre se esbribe M diante de p e de b.
Plástica:
Hoxe imos traballar cos animais da selva e teredes que elexir a actividade que máis vos apeteza facer. Dámosvos 4 opcións das cales debedes elixir unha:
1º Construír en plastilina un animal da selva. Se queredes construír máis estupendo!!
2º Montar unha colaxe da selva, con fotos, debuxos...
3º Construír animais da selva con rolos de papel hixiénico.
4º Debuxar animais da selva utilizando a vosa mans.
Deixámosvos exemplos das 4 opcións no pdf.
Recordade facer unha foto do voso traballo e mandala a Classroom na tarefa ANIMAIS DA SELVA.
1º Construír en plastilina un animal da selva. Se queredes construír máis estupendo!!
2º Montar unha colaxe da selva, con fotos, debuxos...
3º Construír animais da selva con rolos de papel hixiénico.
4º Debuxar animais da selva utilizando a vosa mans.
Deixámosvos exemplos das 4 opcións no pdf.
Recordade facer unha foto do voso traballo e mandala a Classroom na tarefa ANIMAIS DA SELVA.
Inglés
Wednesday 27th May
Hi kids!!
DIGITAL BOOK
pag 58
.- Icono de CLAQUETA. véis el vídeo donde Kelly está en un festival donde los pintan, Ella es un gato.
1.- Listen ,point and repeat(escucha, señala y repite)
Ejemplo: number 1: con EYES: Point to my eyes( señala mis ojos) now,touch your eyes( ahora, toca tus ojos)
Es POINT ( señalar) y luego TOUCH( tocar)
2.- Listen and stick ( escucha y pega) -
My friends are at the festival too( mis amigos también están en la fiesta)
1.- ADELE is a dog, 2 -FRED is a Dragon. 3-Toby is a Clown(payaso)
Vaís a la página de las stickers ( pegatinas ) y pegais a cada amigo en el lugar correspondiente.
3.-Trace, then design a face painting( repasa,luego diseña una cara pintada)
LOOK AT ME, I´M A..... ( mírame,soy un /una....)
Diseña una cara pintada , de lo que te gustaría ,cat, dog, lion....ok??
Si todavía, tenéis energía, podeis volver a jugar con el ratón Ramón ,hasta conseguir todas las frutas, a mi me costó mucho ,jjj . repasaréis los colores, números , Así que muy atentos a lo que dice.
O también escuchar este cuento corto (short storie)
https://youtu.be/3QGWoALvl6k
Have a nice week
I MISS YOU SO MUCH!!
P.D. Si véis que es mucha tarea ,,, no pasa nada por dejar algún ejercicio.hasta lunes ,tenéis tiempo.
Hi kids!!
DIGITAL BOOK
pag 58
.- Icono de CLAQUETA. véis el vídeo donde Kelly está en un festival donde los pintan, Ella es un gato.
1.- Listen ,point and repeat(escucha, señala y repite)
Ejemplo: number 1: con EYES: Point to my eyes( señala mis ojos) now,touch your eyes( ahora, toca tus ojos)
Es POINT ( señalar) y luego TOUCH( tocar)
2.- Listen and stick ( escucha y pega) -
My friends are at the festival too( mis amigos también están en la fiesta)
1.- ADELE is a dog, 2 -FRED is a Dragon. 3-Toby is a Clown(payaso)
Vaís a la página de las stickers ( pegatinas ) y pegais a cada amigo en el lugar correspondiente.
3.-Trace, then design a face painting( repasa,luego diseña una cara pintada)
LOOK AT ME, I´M A..... ( mírame,soy un /una....)
Diseña una cara pintada , de lo que te gustaría ,cat, dog, lion....ok??
Si todavía, tenéis energía, podeis volver a jugar con el ratón Ramón ,hasta conseguir todas las frutas, a mi me costó mucho ,jjj . repasaréis los colores, números , Así que muy atentos a lo que dice.
O también escuchar este cuento corto (short storie)
https://youtu.be/3QGWoALvl6k
Have a nice week
I MISS YOU SO MUCH!!
P.D. Si véis que es mucha tarea ,,, no pasa nada por dejar algún ejercicio.hasta lunes ,tenéis tiempo.
Ok Anxo
ResponderEliminarGuau
ResponderEliminarOk, Ian Dijkstra
ResponderEliminar