Hoxe a lectura farémola en Lengua Castellana.
Matemáticas:
Imprime as sumas e resolve .
Facede esta ficha sos e cando a teñades lista mándadenos unha foto por unha mensaxe de class dojo e así vemos como vos vai coas sumas.
Para aprender xogando
-Actividade 1: MEDIR CON REGLA
-Actividade 2: SERIES (Utilizade a táboa do 100 como axuda, podédela imprimir para que sexa máis fácil de manexar)
Lengua Castellana Comezamos Tema 9. Lectura: El erizo y el conejo páx. 146-147.
Sería convinte ler con eles o conto e na Páx. 148 faremos as actividades de comprensión e o exercicio número 5 de vocabulario da páx. 149.
Para aprender xogando
- Actividade 1 CL CR
- Actividade 2 Palabras con G J (Recordade que tedes esperar uns segundos e premer en SKIP AD)
Lingua Galega, páx. 78.
Agora vas ver outro vídeo.No vídeo hai un erro. Un animal está confundido de grupo. Serás un bo detective ? Estate moi atent@ para poder descubrir ao intruso!!!
Despois tes que escribir nun folio 5 animais dos que saen no vídeo que sexan carnívoros, 5 que sexan herbívoros e 5 omnívoros. Recorda escribir os nomes en galego.
Solución
Para aprender xogando
-Actividade 1
-Actividade 2
Cando rematedes, lembrade deixar un OK nos comentarios da foto de hoxe na historia de clase de class dojo.
Despois tes que escribir nun folio 5 animais dos que saen no vídeo que sexan carnívoros, 5 que sexan herbívoros e 5 omnívoros. Recorda escribir os nomes en galego.
Solución
Para aprender xogando
-Actividade 1
-Actividade 2
Cando rematedes, lembrade deixar un OK nos comentarios da foto de hoxe na historia de clase de class dojo.
MÓVETEEEEEEEEEEE
Ola a todos e todas, espero que vos atopedes ben e con
ánimo. Son a profesora Nati e hoxe toca mover o
esqueleto.
VEÑA
EMPEZAAAAAAAAAAAAAAAMOS!
1._QUENTAMOS UN
POUCO.
2._AGORA XA ESTÁS PREPARADO PARA O BAILE DO
SAPITOOOOOOOOOOOO. PODER REPETILO VARIAS VECES ATA APRENDELO.
3._FINALMENTE INTENTA FACER OS MOVEMENTOS QUE SAEN NO SEGUINTE CONTO E RESPIRA.
MOI BEN!
ATA O PRÓXIMO DÍA!
Ian Dijkstra hecho!!
ResponderEliminar